top of page

ארנק

אני בדרך לבנק, כמו תמיד זה טקס. להתלבש יפה לפני, להראות מסודר ואחראי. הטקס הזה הוא נורא חשוב, היא לא מבינה את הטקס הזה, היא עושה את עצמה מבינה אבל היא לא. לא ספרתי לה בשביל מה כל ההכנות האלה, וטוב שכך. היא לא יודעת והיא מחייכת אלי.

אני מתרגש ללכת לבנק, לרדת לנחשק הזה למטה. מהצוואר עם הטעם של הבושם, לחזה עם הפטמות הזקורות. הפטמות מזכירות לי את הדרך, רמז למה שיהיה יותר למטה. אני נכנס לבנק, גל של קור מהמזגן עוטף אותי. השינוי של הטמפרטורה מעלה לי את הזיקפה. אני ממשיך לנשק בצידי הבטן, השקע הקטן הזה.

אני עולה במדרגות בתוך הבנק, אני מרגיש את הריח שלה שם. אני מחזיק את התחתון התחרה הקטן עם השיניים ומושך אותו למטה לאט ועוצר באמצע. הפקידים של הבנק מחייכים אלי חיוך צבוע של תשוקה לחום שבחוץ.

אני מחכה לתור שלי, אני מחכה קצת לפני שאני ממשיך למשוך. היא מחייכת אלי חיוך של תשוקה לחום שלי. אני רואה את הכסף שהפקידים בבנק סופרים, עם פנים שלא מביעות שום דבר חוץ מקצת רצינות. האדישות העצורה הזאת מפתה אותה עוד יותר.

אני מוריד את התחתון בתנועה קלה, מחייך לפקידה בבנק, חושף את שיניי מול ידיה שנגעו הרגע בשטרות של כסף. היא נוגעת בעצמה, תופסת שד אחד עם היד הנגדית ומרימה את הראש. אני יודע שהיא בשיא הריגוש עכשיו. הזיקפה שלי שרואה את כל השטרות האלה חזקה וקשה מתמיד.

אני מפסק את רגליה, מביא לפקידה את התעודה המזהה שלי. היא לוקחת את התעודה ונוגעת עם קצה האצבע שלה ביד שלי, בתנועה עדינה כזאת עם הלשון אני נוגע בקלות בשפתיים שלה. אני מריח את הכסף שהפקידה מוציאה מאיזה מגירה סודית.

היא סופרת את הכסף ואני מגיע עם הלשון שלי לנקודה הנכונה. היא מתענגת כל כך. אני מפסק עם יד אחת את הארנק שלה. מכניס לשם את שני האצבעות שלי, והשטרות האלה נעימות כל כך. אני ממשש אותם ומרגיש את הארנק מתכווץ – היא גומרת. אני לא מסוגל יותר ואני הולך לשרותים שבבנק.

אני מוריד את המכנסיים והתחתונים, שולף את הזין הקשה שלי ומכניס לתוכה, אל תוך הארנק המלא בשטרות של כסף. זה כל כך מענג, והיא מחייכת אלי וגומרת. אני גומר, ממלא את הארנק בתשוקה שלי והולך. הולך ומחבק אותה. היא אוהבת את מה שיש לי בארנק עכשיו.

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page